22
marzec
2023
Czy to wstyd przyznać się, że czegoś nie rozumiemy?
Dlaczego czasami nie rozumiemy prawników?
22
marzec
2023
Dlaczego czasami nie rozumiemy prawników?
21
marzec
2023
Co adwokaci biorą pod uwagę, wyceniając swoją usługę?
20
marzec
2023
O roli adwokata słów kilka
10
marzec
2023
Jaka jest najłagodniejsza droga do zakończenia związku?
07
marzec
2023
Jakie czynniki decydują o czasie trwania postępowania w sądzie?
24
luty
2023
Jakie czynniki powodują, że musimy zaczekać na odpowiedź od adwokata?
23
luty
2023
Jakie sprawy adwokaci uważają za pilne?
02
czerwiec
2022
Kiedy możemy postawić jednemu z małżonków zarzut znęcania się nad współmałżonkiem?
29
kwiecień
2022
Moje refleksje po spotkaniu z przedszkolakami
28
kwiecień
2022
Każdy adwokat w swojej pracy mierzy się z problemem świadczenia usług nieodpłatnie (pro bono), mierzy się z tym całe adwokackie środowisko.
Nie chcę w tym artykule analizować kwestii udzielania takich porad na podstawie ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej ani kwestii pomocy prawnej udzielanej z urzędu. W tym artykule chciałabym się skupić bardziej na oczekiwaniach, które są stawiane przez indywidualnych klientów (często też znajomych adwokata) w bezpośrednim kontakcie z adwokatem.